Huisgegels
48 uurs policy
Mocht u onverhoopt de afspraak niet na kunnen komen, dient u deze tenminste 48uur van tevoren te annuleren of te verzetten per e-mail of telefonisch. Indien u zonder tegenbericht, niet op de afspraak verschijnt loopt u het risico om een no show factuur te ontvangen.
Acties
Acties worden vermeld op de website en overige social media kanalen. Voorkom teleurstellingen en lees de actievoorwaarden op de website of social media kanalen.
Afspraken en uitloop
Wij behandelen op afspraak en niet op volgorde van binnenkomst. Het is mogelijk dat spreekuren onverhoopt uitlopen. HAclinic is niet verantwoordelijk voor eventuele gemaakte kosten ten gevolge van uitloop. U kunt het bij de assistente melden als u de afspraak wenst te verzetten of annuleren.
Betaling
Na afloop van de behandeling dient u de volledige betaling in de kliniek te voldoen die tijdens het consult is besproken. U kunt bij ons contant betalen. Het is helaas niet mogelijk om met credit card, op afbetaling of in termijnen te betalen.
Cosmetische behandelingen vanaf 18 jaar
Cliënten onder de 18 jaar worden in principe NIET behandeld. Uitzondering wanneer er een duidelijke medische indicatie voor is. Met in principe na een verwijzing door huisarts of medisch specialist. Mocht er behandeld worden dan moet één van de ouders en/of wettelijk voogd aanwezig zijn en mede de behandelingsovereenkomst ondertekenen.
Diefstal
Bij diefstal doen wij aangifte en wordt u overgedragen aan de politie.
Dieren
Dieren zijn vanwege hygiëneredenen niet toegestaan in alle klinieken van HAclinic
Drank, drugs & etenswaren
Wegens hygiëneredenen is het verboden om in de klinieken te roken, drugs te gebruiken en alcohol of etenswaren te nuttigen.
Indien cliënt onder invloed is van drank of verdovende middelen, wordt de behandeling niet uitgevoerd.
Eigendommen en afval
HAclinic houdt zich niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw eigendommen. Daarnaast verzoeken wij u vriendelijk om uw afval te deponeren in daarvoor bestemde afvalbakken.
Beeldmateriaal en audio
U mag niet ongevraagd filmen, fotograferen of geluidsopnamen maken. U dient hiervoor schriftelijk toestemming te vragen per e-mail.
Inschrijving
Als u voor de eerste keer een afspraak bij HAclinic maakt, dient u voorafgaand de afspraak een medische vragenlijst in te vullen naar waarheid.
Kinderen in de kliniek
U dient er rekening mee te houden dat er geen toezicht kan worden gehouden op meegebrachte kinderen. Tevens dienen kinderen geen hinder/overlast te veroorzaken als de arts de behandeling uitvoert.
Legitimatie
Ter bescherming van uw persoonsgegevens en om identiteitsfraude te voorkomen, vragen wij al onze cliënten voorafgaand aan elke afspraak zich te legitimeren bij de assistente.
Respect
Wij verwachten dat onze medewerkers met respect worden behandeld, tevens vragen wij om respectvol met andere cliënten om te gaan.
Schelden, schreeuwen, dreigementen, beledigende of discriminerende uitlatingen worden bij Betaalbaar Mooier niet getolereerd.
Te laat aanwezig
Indien u te laat bent voor uw afspraak geef dit dan zo snel mogelijk telefonisch aan ons door. Wij bekijken samen met u of er nog mogelijkheden zijn om u te behandelen. Helaas kunnen wij u niet garanderen dat de afspraak door kan gaan.
Kom langs voor een consult
Hoe werkt het?
Wil je een wens voorleggen en de mogelijkheden bespreken? Wil je meer informatie over een behandeling? Of weet je al precies wat je wilt? Neem contact met ons voor een gratis gesprek met eventueel een behandeling.