Huisgegels

48 uurs policy

Mocht u onverhoopt de afspraak niet na kunnen komen, dient u deze tenminste 48uur van tevoren te annuleren of te verzetten per e-mail of telefonisch. Indien u zonder tegenbericht, niet op de afspraak verschijnt loopt u het risico om een no show factuur te ontvangen.

Acties

Acties worden vermeld op de website en overige social media kanalen. Voorkom teleurstellingen en lees de actievoorwaarden op de website of social media kanalen.

Afspraken en uitloop

Wij behandelen op afspraak en niet op volgorde van binnenkomst. Het is mogelijk dat spreekuren onverhoopt uitlopen. HAclinic is niet verantwoordelijk voor eventuele gemaakte kosten ten gevolge van uitloop. U kunt het bij de assistente melden als u de afspraak wenst te verzetten of annuleren.

Betaling

Na afloop van de behandeling dient u de volledige betaling in de kliniek te voldoen die tijdens het consult is besproken. U kunt bij ons contant betalen. Het is helaas niet mogelijk om met credit card, op afbetaling of in termijnen te betalen.

Cosmetische behandelingen vanaf 18 jaar

Cliënten onder de 18 jaar worden in principe NIET behandeld. Uitzondering wanneer er een duidelijke medische indicatie voor is. Met in principe na een verwijzing door huisarts of medisch specialist. Mocht er behandeld worden dan moet één van de ouders en/of wettelijk voogd aanwezig zijn en mede de behandelingsovereenkomst ondertekenen.

Diefstal

Bij diefstal doen wij aangifte en wordt u overgedragen aan de politie.

Dieren

Dieren zijn vanwege hygiëneredenen niet toegestaan in alle klinieken van HAclinic

Drank, drugs & etenswaren

Wegens hygiëneredenen is het verboden om in de klinieken te roken, drugs te gebruiken en alcohol of etenswaren te nuttigen.
Indien cliënt onder invloed is van drank of verdovende middelen, wordt de behandeling niet uitgevoerd.

Eigendommen en afval

HAclinic houdt zich niet verantwoordelijk voor verlies of diefstal van uw eigendommen. Daarnaast verzoeken wij u vriendelijk om uw afval te deponeren in daarvoor bestemde afvalbakken.

Beeldmateriaal en audio 

U mag niet ongevraagd filmen, fotograferen of geluidsopnamen maken. U dient hiervoor schriftelijk toestemming te vragen per e-mail.

Inschrijving

Als u voor de eerste keer een afspraak bij HAclinic maakt, dient u voorafgaand de afspraak een medische vragenlijst in te vullen naar waarheid.

Kinderen in de kliniek

U dient er rekening mee te houden dat er geen toezicht kan worden gehouden op meegebrachte kinderen. Tevens dienen kinderen geen hinder/overlast te veroorzaken als de arts de behandeling uitvoert.

Legitimatie

Ter bescherming van uw persoonsgegevens en om identiteitsfraude te voorkomen, vragen wij al onze cliënten voorafgaand aan elke afspraak zich te legitimeren bij de assistente.

Respect

Wij verwachten dat onze medewerkers met respect worden behandeld, tevens vragen wij om respectvol met andere cliënten om te gaan.
Schelden, schreeuwen, dreigementen, beledigende of discriminerende uitlatingen worden bij Betaalbaar Mooier niet getolereerd.

Te laat aanwezig

Indien u te laat bent voor uw afspraak geef dit dan zo snel mogelijk telefonisch aan ons door. Wij bekijken samen met u of er nog mogelijkheden zijn om u te behandelen. Helaas kunnen wij u niet garanderen dat de afspraak door kan gaan.

Kom langs voor een consult

Hoe werkt het?

Wil je een wens voorleggen en de mogelijkheden bespreken? Wil je meer informatie over een behandeling? Of weet je al precies wat je wilt? Neem contact met ons voor een gratis gesprek met eventueel een behandeling.